星期二, 7月 17, 2007

《Blog中百萬年薪》



轉自http://diumanpark.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=669533
聽到《港女聖經》的書名,很容易未讀先判,我也能諒解大家的心情(哈哈哈)。所以,今個星期小弟葉一知還有另一本與朋友James Fan合著的《Blog中百萬年薪》上市,提供另類選擇。

刁民寫搵錢書?有冇聽錯?好唔啱style喎。哈哈,這本書的故事是這樣開始的:



W:「呢個係James,我嘅好朋友,做IT,專研究網絡賺錢。呢個係一知,我大學時的朋友,佢好鍾意寫blog,個blog都有啲人睇吓。」

James:「寫blog好吖。你個blog有啲人流,有冇諗過用嚟賺吓錢,賣吓Google AdSense廣告?」

一知:「我有賣adsense廣告,不過雞碎咁多,真係飲杯嘢都唔夠。」

James:「唔係掛?外國有好多bloggers,寫blog賺成百萬港幣一年架喎。」

我雙眼差點跌在地上。

之後,James給了我很多資料,並指導我如何放廣告才有效。Adsense的收入很快便上升了,由飲杯嘢唔夠去到食幾餐飯。

但距離百萬年薪還很遠。

James:「因為Google Adsense繁體版只有半年,唔夠多廣告商用adsense賣廣告,人哋英文版都搞咗三四年先賺咁多錢啦。不過咁,因為Google已經有英文版經驗,相信推中文版都唔會太耐,而家賺唔到大筆錢只係時機未成熟,但如果想寫blog賺到錢,又唔可以太遲去經營,而家係時候架啦。」

我大表贊同:「我真係覺得時機好唔成熟,試過有幾個傳媒朋友問我blog上的廣告是甚麼,原來他們不知道有Google Adsense這種東西。如果連記者都不知道,平民百姓知道嘅又會有幾多呢?」

討論下去,我們便萌生一個念頭:將James的網絡賺錢知識,結合我寫blog和使用Google Adsense的經驗,寫一本書,教多些人寫blog賺錢,那麼更多廣告商便會知道blog這個廣告渠道越來越有效,便越來越多人賣廣告,廣告價格也會越bid越高,到時內容有質素的blog便能受惠。

抱著這個信念,我們合寫了這本書。我們希望,在不久將來,你能blog中百萬年薪,而不用左度右度想扑中六合彩金多寶。

用不用blog來賺錢,是個人喜好,沒有對錯之分。我只是記得電影《南海十三郎》中,唐滌生跟師父南海十三郎說:「學編劇,是要證明文章有價」。近年,整個世界已由影像主導,加上資訊爆炸,早有人斷定文字將會一文不值,連我自己也曾感到文字的無望。想不到,有了Blog和Google AdSense這類廣告模式,令文字在網絡上領回身價。

我是一個熱愛文字的人,寫這本書,心底裏最希望大家一同證明:文章有價。



--------------------------------------------------------------------------------
本書適合甚麼人?以下是拍檔James的意見:

• 忍咗老闆好耐,苦無創業頭緒,但又好想發展第二事業的打工一族
• 寫Blog經年有一定擁躉,想增加網誌收入的Blogger
• 想多賺外快幫補家計的在職人士
• 想當作家,又怕寫書無人知,寫文從來冇稿費的隱世作家
• 退休後有太多時間,想分享經驗貢獻社會,又想賺些生活費的退休人士
• 喜歡吃喝玩樂,享受人生又願意跟眾人分享,從而賺回旅費的中產階級
• 閒時寫下生活貼士,賺回買餸錢的家庭主婦
• 上網、打機好有經驗,又想寫下心得,個個月賺返對波鞋錢的學生哥
• 化妝扮靚可以寫文教人,賺返Facial錢的白領麗人
• 滿有專業知識,又未諗過寫Blog可以賺錢嘅專業人士
• 有無限創意,想同人分享又想賺返些零用錢的細路仔
• 成日聽人寫Blog,唔知但又想了解甚麼是Blog的傳統人士

--------------------------------------------------------------------------------
這本書會跟《港女聖經》同日上市,大約今個星期四五吧!到時再通知大家。

如果你想郵購,歡迎電郵至yipyatchee@gmail.com,我會親自聯絡你。本地郵購九折(即$61)包郵費,海外郵購九折另加郵費。


沒有留言: